onsdag 11 maj 2011

Kärleken till vimplar


Min man säger att jag har blivit besatt av vimplar. Det stämmer, jag älskar dem. När jag i helgen skulle ordna tivolikalas fick jag verkligen utlopp för min vimpelfixering och gjorde ett antal meter av tapetprover, beskrivning finns här


Jag dekorerade vagnen till traktorturen...


...klätterträdet...


...parasollet...


...studsmattan...


...samt resten av trädgården.


Ändå tyckte jag att det blev för lite vimplar. Så min kära livskamrat har nog rätt, jag är besatt av vimplar.

.

6 kommentarer:

  1. Jag förstår dej precis, vimplar är bara så härliga - det blir direkt fest när man hänger upp dom!

    SvaraRadera
  2. det ser så härligt ut! Du har verkligen gett mig inspration til min dotters 6 års kalas!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Ja, här har du en till som nog är lite (mycket) besatt av vimplar. :-) Det passar ju till allt! Piffar upp allt!

    SvaraRadera
  4. Haha! Vad underbart med alla vimplar. Jag kan också få dille på vissa saker ibland. Vimplar kan man nog inte få för många av - framförallt inte till ett kalas :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Nämen Å vad härligt! Inte kan man få för mycket vimplar inte!

    SvaraRadera
  6. haha.. men tar dom aldrig slut? ;) Vad fint det blev! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...